dilluns, 7 de maig del 2018

XXIIIè Concurs El Gust per la lectura

XXIIIè Concurs El Gust per la lectura
INS s'Agulla de Blanes

Categoria D1
K.L.Going: Xaval gras, es menja el món
TAULA RODONA: Diversitat



Categoria C1
Flavià Company: Al teu rotllo 
MICRORELATS
 
1. Laia Navarro de 1r D: Tot va resultar ser un somni

Aquesta tarda m’avorria, així que vaig començar a llegir un llibre.
Vaig estar llegint una estona, fins que em va passar una cosa molt estranya: es va
fer com un forat negre al llibre i em va portar a dins.
Vaig viure una aventura a la selva, però de cop, vaig sentir una campana molt forta,
em vaig despertar, eren les 7:00h.

2. Laura Berzal de 1r A: Em dic Pau

Em dic Pau, tot i que el meu país està en guerra. Per a tots els que no ho saben,
estar en guerra vol dir no poder jugar a la pilota al mig del carrer per por que esclati
una bomba. Vol dir que els ocells han deixat de volar. No veure cap flor en
primavera, i preguntes a totes hores quan acabarà això. I t´aixeques al matí i no pots
fingir que no passa res.
Però avui, per fi, ha arribat la Pau. He vist una flor nascuda en plena primavera. Per
un moment, he pogut apartar las mans de les orelles i escoltar el silenci. He
observat que el temps torna a córrer i, per primera vegada, m´he adonat que el meu
nom tenia un sentit.

3. Emma Aguilera de 1r D: A l'últim segon

No em quedava temps. Havia de córrer amb totes les meves forces. Era la quarta
vegada que em passava això aquesta setmana i era dijous…
Vaig passar la porta, vaig pagar el bitllet i vaig pujar al tren just quan donaven la
senyal de sortida.
Sempre ho he de fer tot a l’últim segon.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada